Často kladené dotazy (FAQ)

Objednávky

1. Kdy mi dorazí objednané zboží? 

Vše se odvíjí od dostupnosti objednaného zboží a zvolené platby za objednávku. Při úhradě převodem čekáme na přijetí platby na účet. Při okamžité platbě (GoPay) nebo platbě na dobírku zboží odesíláme následující pracovní den (v případě dostupnosti "skladem) nebo objednáváme okamžitě u dodavatele (v případě dostupnosti "skladem u dodavatele"). V takovém případě k nám zboží obvykle dorazí do 2 - 5 pracovních dní a následně ho odesíláme k vám. 

2. Jak zjistím stav objednávky?

O změně stavu objednávky budete informováni e-mailem. Pokud jste zaregistrovaný zákazník, můžete stav objednávky sledovat po přihlášení do vašeho účtu.

3. Můžu změnit objednávku, kterou jsem již odeslal/a?

V případě, že potřebujete upravit objednávku z jakéhokoli důvodu (např. špatně zadaná adresa, počet objednaných kusů, doobjednávka zboží, apod.), neváhejte nás kontaktovat na info@lioncar.cz

4. Nedaří se mi zaplatit online platbou GoPay, co mám dělat?

Pokud se nezdařila platba přes GoPay, není nutné vytvářet novou objednávku. Prosíme o trpělivost, zašleme vám e-mail s informacemi o úhradě na účet, případně dobírkou. 

5. Kdy si můžu vyzvednout zboží při osobním odběru?

Jakmile je zboží připraveno k odběru na naší provozovně LION CAR s.r.o., budete informování prostřednictvím e-mailu nebo telefonicky. 

6. V objednávce si chci zvolit platbu na dobírku, tato možnost se mi ale nenabízí. Jak to?

U konkrétních typů zboží, např. hliníkových a plechových disků, tažných zařízení, střešních boxů a dalších, vyžadujeme platbu předem. Je to z důvodu předchozích špatných zkušeností. 

Reklamace

7. Zakoupené zboží mi nevyhovuje, mohu jej vrátit?

Ano, při splnění zákonných podmínek je možné zboží vrátit. Musí však být nepoškozené, bez známek používání a v původním obalu. Více informací o reklamacích najdete v Obchodních podmínkách. Při reklamaci je nutné vyplnit Formulář pro odstoupení od smlouvy.

8. Co musí obsahovat zásilka, kterou odesílám k reklamaci?

Musí obsahovat reklamované zboží, řádně vyplněný formulář pro odstoupení od smlouvy a fakturu. Zásilku odešlete zpět na adresu naší provozovny.

9. Jak dlouho trvá vyřízení reklamace?

Zákonná lhůta pro vyřízení reklamace je 30 dní. Nicméně snažíme se reklamaci vyřídit co nejdříve.

 

Zboží

10. Je zboží, které prodáváte, originální?

Ano, zboží, které máme v nabídce, je originální příslušenství Peugeot. Nemusíte se tak obávat, že by zboží nesedlo do vašeho vozu, jako tomu může být u neoriginálního zboží

11. Nenašel jsem zboží, které potřebuji. Co teď?

Neváhejte nás kontaktovat na e-mailu nahradnilydily@lioncar.cz a my se to pokusíme sehnat. . 

12. Nejsem si jistý/á s výběrem správného zboží pro můj vůz. Pomůžete mi?

Ano, neváhejte nás kontaktovat buď na e-mailu nebo do livechatu v pravém dolním rohu e-shopu. Zašlete nám rovnou VIN vašeho vozidla a my zkontrolujeme kompatibilitu daného zboží s vaším vozidlem. 

13. Proč nemáte v nabídce příslušenství na starší vozy Peugeot?

U starších vozů je dostupnost originálního příslušenství a doplňků Peugeot již značně omezena ze strany dodavatele Peugeot. Neváhejte nás však kontaktovat, pokud je zboží skladem u dodavatele, můžeme vám ho sehnat. 

14. Mohu si zboží s doporučenou odbornou montáží namontovat sám/sama?

Zboží vám vydáme / odešleme, ale důrazně doporučujeme provést montáž v našem nebo jiném autorizovaném servisu Peugeot. Navíc pro platnost záruky je požadovaná odborná montáž. 

 

Kontaktní formulář

Máte nějaké otázky? Zodpovíme je. Prosíme o pečlivé vyplnění kontaktních údajů.

Nevyplňujte toto pole: